Visita teatralitzada al Parc Arqueològic Cella Vinària de Teià
l pròxim diumenge 21 de juny Epictet, antic gerent del celler, mostrarà en una divertida visita, com era el celler romà de Vallmora, què bevien i què menjaven els antics habitants d’aquest territori. Coneixerem quin era el procés de fabricació del vi i tots els trucs i consells dels nostres avantpassats romans.
Aquesta visita, pensada per a tota la família, acabarà amb un tast de vi, també hi haurà most per als més petits.
La Cella Vinaria de Teià és parc arqueològic més gran visitable dedicat a la producció de vi en època romana. Recorrent tot l´establiment i observant les majors premses romanes reconstruïdes d´Europa podem mostrar al visitant la cultura i elaboració del vi dels nostres avantpassats. El discurs pertany a l´enoturisme arqueològic, ja que la visita acaba amb la degustació d’un vi de la zona, l´actual DO Alella, i explicant els productes actuals des de la seva continuïtat històrica, costums, tècniques i cultura.
Preu: 6 €, inclou visita al parc i tast de vi (Preu reduït 4,2 €). Per només 2€ es podrà ampliar el tast amb 2 vins més.
Dia: diumenge 21 de juny
Hora: 12:00 h
Lloc: Parc Arqueològic Cella Vinaria. C/ Ernest Lluch 41, Teià.
Tel. 93 555 99 77 – info@cella-vinaria.cat




