Publicat el 26/06/2015

Calella ha promogut aquest passat mes de juny dues visites organitzades al territori, conegudes com a famtrips o “viatges de familiarització”, que són molt importants ja que permeten als agents de vendes tenir un bon coneixement de la destinació i els ajuda molt alhora de vendre-la als seus clients. L’estada a Calella l’organitza l’Ajuntament, com una acció més per a potenciar Calella com a destinació turística.
D’una banda, set agents de viatges i touroperadors alemanys  relacionats amb el cicloturisme van fer un  viatge de familiarització, organitzat per l’Agència Catalana de Turisme, del 12 al 17 de juny.
El motiu d’aquest viatge és conèixer el territori  a través de les diferents rutes per carretera recomanades per a la pràctica del ciclisme,  així com les destinacions certificades en aquesta modalitat de turisme:  Lloret de Mar, Santa Susanna Calella i Cambrils. Dins el programa establert, dilluns, 15 de juny van passar el dia a Calella, on van visitar la ciutat, el far, el Silence Spa i van dinar a l’hotel Bernat II, on se’ls va fer un workshop i se’ls va passar informació sobre els hotels de la ciutat amb certificat de cicloturisme.
Com també informa l’Ajuntament calellenc, els agents es van mostrar molt interessats en treballar al Maresme, ja que, de moment, tenen programa de cicloturisme només a Mallorca, però els seus clients volen anar a altres llocs per fer cicloturisme i per això varen visitar la costa de Barcelona per tal de muntar un programa a la nostra zona.
D’altra banda, l’Agència de Promoció Turística de la Diputació de Barcelona va organitzar un famtrip el dimarts 16 de juny per a un grup d’agents francesos i holandesos de l’important touroperador Thomas Cook, amb la finalitat de portar-los a conèixer “in situ” la ciutat de Barcelona i la costa de Barcelona, que comercialitzen a les seves oficines. Per la tarda van visitar Calella.

Deixa un comentari