Publicat el 25/02/2015

Torrons Vicens, guardonat amb el Premi Carrefour a la Millor Pime Agroalimentària catalana.

Carrefour va entregar el passat 23 de febrer a Sant Vicenç de Montalt el “Premi a la Millor Pime Agroalimentària de Catalunya” a Torrons Vicens. Per la seva banda, el premi a l”Empresa més Innovadora” ha estat per a Productes Artesanals de Valls. L’acte d’entrega dels guardons va comptar amb la presència de Domènec Vila Navarra, Director General d’Alimentació, Qualitat i Indústries Agroalimentàries i Agustín Ramos, Secretari General de Centres Comercials Carrefour S.A.
Les empreses guardonades han estat escollides per votació dels clients de Carrefour que van visitar la campanya “Productes Catalans”, celebrada del 9 al 27 d’octubre, als hipermercats Carrefour d’aquesta Comunitat. La mostra va comptar amb la presència de 60 empreses catalanes i 200 productes locals.


La tradició dels torrons


Torrons Vicens és una empresa familiar situada a Agramunt (Lleida), de llarga tradició torronera, ja que porta elaborant torrons tradicionals i altres especialitats des del 1775. Amb més de 150 sabors, aquesta empresa ha estat pionera en fer arribar els torrons artesanals a les grans superfícies i s’ha convertit en la marca líder a Catalunya i líder de la gamma de torrons artesanals a Espanya. L’actual propietari i Mestre Torroner ha incorporat a l’empresa també la innovació, amb creacions com el torró de gin tònic, i ha afegit nous gustos, sabors i textures als torrons clàssics, que els converteixen en postres ideals per a qualsevol celebració.


Productes artesanals innovadors


En el marc del mateix acte, es va entregar també el premi a l’Empresa més Innovadora a Productes Artesanals de Valls. Aquesta empresa, que compta amb més de 100 anys de tradició, està situada a la població de Valls (Tarragona), a unes instal•lacions renovades recentment on elaboren, fidels a l’herència rebuda, productes tradicionals artesanals -com la llonganissa de Valls, el fuet o la botifarra cuita-, amb les millors matèries primeres. Desenvolupen productes Sense Gluten i Sense Lactosa i ofereixen, per tant, una gamma apta per tot tipus de clients, tolerants o no. Els productes que elaboren són totalment naturals, amb les millors carns i condiments i amb un sabor que recorda al d’altres temps.


Carrefour i els productes de proximitat
El model comercial de Carrefour integra els productes locals i regionals a la seva oferta habitual, per garantir així la llibertat d’elecció dels seus clients. La companyia va mantenir el passat exercici relació comercial amb 1416 empreses catalanes, oferint, d’aquesta forma, juntament amb les marques de fabricants nacionals, els productes de les empreses de la regió, a més d’una àmplia selecció de marques pròpies.
Carrefour reconeix, amb aquests premis, la labor de les pimes locals que destaquen per la seva qualitat i imatge als mercats. Aquestes campanyes responen, a més, al compromís de l’empresa de distribució d’integrar-se als entorns socioeconòmics de les localitats on s’ubica i donar suport a les economies regionals

Deixa un comentari