La regidora d’Igualtat de Vilassar de Mar convida a participar als actes amb motiu del 25N
La regidora d’Igualtat, Marta Rovira Martínez, convida a participar als actes que es fan al municipi amb motiu Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les dones
Activitats: Veure vídeo en YouTube
Dijous 24 de novembre
– 17.30 h Hora del conte: Contes per la Igualtat, a càrrec de Gina Clotet, narradora professional. Adreçat a públic familiar. Biblioteca Municipal E. Lluch. (Ajuntament)
– 19 h Concentració i performance contra la violència masclista. Amb l’actuació musical de Rosa Mateu i Meritxell Vinaixa. Plaça de l’Ajuntament. (Assemblea Feminista VdM i Viladona)
Divendres 25 de novembre
– De 9 a 13 h Parada informativa sobre els recursos públics contra la violència masclista i programa de ràdio “Parlant de tot” en directe, a càrrec de Vilassar Ràdio. Davant del Mercat Municipal. (Ajuntament)
– 13 h Lectura del manifest contra la violència masclista, a càrrec de Marta Rovira, regidora d’Igualtat. Plaça de l’Ajuntament. (Ajuntament)
– 18 h Xerrada: Violència vicària, a càrrec del SIAD de Vilassar de Mar i Montserrat Tur, jurista, mediadora i coach. Espai Galbany. (Ajuntament)
– 19 h Taller d’autodefensa feminista per a joves, impartit per Leandro Ortiz Fazio. Inscripció prèvia a l’App VdM o al web municipal a través de l’enllaç https://tally.so/r/nGe69p. Can Jorba. (Ajuntament)
Dissabte 26 de novembre
– 10.30 h Collage Tisores i paper contra la violència masclista. Vestíbul de la Sala Cultural M. Roser Carrau. (Viladona)
Redacció
Imatge i font: Ajuntament de Vilassar de Mar




