Publicat el 27/04/2021

El servei ofereix a les parts en conflicte l’acompanyament d’un/a mediador/a imparcial

Recentment, s’ha reprès el Servei de convivència i mediació ciutadana de l’Ajuntament. El servei, ubicat a les dependències municipals del carrer del Nord, 60, té per finalitat promoure i millorar la convivència al municipi, oferint un marc on, de forma voluntària, la ciutadania pugui gestionar els conflictes de convivència mitjançant el diàleg i de forma extrajudicial. El servei ofereix a les parts en conflicte l’acompanyament d’un/a mediador/a imparcial.

Quines situacions s’atenen?
Conflictes veïnals i de comunitats de veïns (soroll, olors, humitats, drets limítrofs, espais comunitaris…)
Conflictes familiars o de relacions personals.
Dificultats de convivència o conflictes en barris o espais públics.
Conductes incíviques derivades de tinença de mascotes, gestió d residus, etc.
Conflictes empresarials o en organitzacions i entitats.

Paral·lelament a la represa del servei, s’ha obert una enquesta perquè la ciutadania aporti voluntàriament dades que permetin saber quina és la percepció ciutadana pel que fa a la convivència a Premià de Mar i quins són els àmbits on caldria treballar per millorar-la.

Es pot contactar amb el servei de convivència i edició ciutadana escrivint a l’adreça electrònica:  mediaciociutadana@premiademar.cat

 

Deixa un comentari