Publicat el 13/12/2023

Aquest esdeveniment, impulsat per l’empresa Ferrero amb el suport de l’Ajuntament de Badalona, busca destacar la importància de la activitat física i esportiva, en totes les edats a través del joc

 

 

Aquest esdeveniment esportiu posa una atenció especial a la integració de l’activitat física en la vida dels més petits mitjançant el joc, la diversió, l’absència de competició i augmentant les relacions socials per créixer i formar-se com a persones.

Des de divendres fins diumenge, de 10 a 18 hores, la plaça Joan Miró al barri de Can Claris acollirà la primera edició d’aquest esdeveniment esportiu. Amb la presència de diverses carpes i infraestructures, monitors especialitzats dinamitzaran activitats on els participants podran aprendre i fer esport mitjançant el mètode Kinder Joy of Moving.

L’esdeveniment va ser presentat en una roda de premsa aquest dilluns, amb la participació de l’alcalde de Badalona, Xavier Garcia Albiol, el primer tinent d’Alcaldia, Juan Fernández, i el director de Comunicació Corporativa i Relacions Institucionals de Ferrero Iberica, S.A., Franco Martino.

Garcia Albiol va agrair al grup Ferrero per haver triat Badalona com la primera ciutat per acollir aquesta iniciativa d’esport i salut. L’alcalde va subratllar la importància que empreses d’aquesta envergadura i influència entre els joves inverteixin i promoguin aquest tipus d’activitats, ja que és una excel·lent manera d’introduir les noies i els nois en la pràctica de l’esport.

Podeu trobar més informació sobre l’activitat a web https://kinderjoyofmovingexperience.es/

 

Redacció

Deixa un comentari