PIMEC dóna suport a la -Locomotora energètica de la Garrotxa-, una iniciativa per reduir les emissions de diòxid de carboni
PIMEC dóna suport a la ´Locomotora energètica de la Garrotxa´, una iniciativa de quatre empreses de la comarca (LCPaper, la cooperativa La Fageda, Basols i Wattia), que neix amb l’objectiu de reduir les emissions de diòxid de carboni i quedar-se amb nivell pròxims a zero.
A tal efecte, aquestes empreses es comprometen a fer pública la seva tasca en estalvi de gasos en efecte hivernacle i anar fent públiques les actuacions per arrossegar més empreses i entitats de la comarca.
L’acció del grup és purament pedagògica, amb accions d’informació i treball en escoles i instituts de la comarca, sessions informatives en empreses, ajuntaments i institucions que ho demanin. La difusió es fa a través de la seva pàgina web, actualitzant les accions que el grup fa així com la incorporació de nous membres.
Amb l’objectiu de fomentar les empreses socialment responsables i compromeses amb l’estalvi energètic, PIMEC treballarà per traslladar aquest model associatiu a altres territoris de Catalunya.