Publicat el 04/12/2022

Les Oficines d’Atenció a la Ciutadania (OAC) es traslladaran provisionalment, per les obres d’accesibilitat, a la planta baixa de Can Lleonart, a partir del 12 de desembre

 

 

Aquest trasllat serà operatiu mentre es realitzin les obres d’instal·lació d’una plataforma elevadora que facilitarà l’accés a totes les plantes de l’edifici. L’oficina d’Alella de l’ORGT de la Diputació romandrà tancada a partir d’aquesta data i s’atendran les consultes a l’oficina del Masnou.

Aquesta setmana ja s’han iniciat els treballs preparatoris per començar a executar la instal·lació d’una plataforma elevadora a l’interior de l’Ajuntament que permetrà garantir l’accessibilitat a totes les plantes de l’edifici.
L’objectiu d’aquesta actuació és eliminar les barreres arquitectòniques i garantir la possibilitat d’accés a les persones amb mobilitat reduïda, que podran accedir des del carrer i fins a l’accés a cadascuna de les dependències municipals de l’edifici, com ara la sala de Plens o el despatx d’Alcaldia.

La instal·lació s’ha dissenyat de manera que hi hagi la mínima afectació possible a la distribució actual de les dependències municipals i mantenint les condicions d’il·luminació i ventilació que tenen actualment. Les obres tenen un cost de 126.620 euros i un termini d’execució previst de tres mesos.

Per realitzar consultes a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania podeu utilitzar els següents canals:

  •  WhatsAppAlella –
    • Accediu al número 644267149 a través de l’aplicació de WhatsApp
    • Poseu la paraula “Hola”
    • Del menú principal seleccioneu 5. Tramits i gestions
    • Del menú “Tramits i gestions” seleccioneu 3. ? Consultes diverses
  •  Correu electrònic:  alella.oac@alella.cat
  • Atenció telefònica:  Tel.  93 555 23 39 (de dilluns a divendres de 8:30 a 14 h)
  • Atenció telemàtica:  Per consultar la informació dels tràmits i serveis de l’Ajuntament, descarregar-vos els formularis, i presentar les sol·licituds i els documents us podeu adreçar a: www.alella.cat/tramits, les 24 h/dia durant els 365 dies de l’any.
  • Atenció presencial: L’Oficina d’Atenció a la Ciutadania us atendrà presencialment (en horari d’obertura de l’oficina) en les vostres gestions amb l’Ajuntament, us recomanem que, per tal d’evitar esperes innecessàries us recomanem que sol·liciteu cita prèvia, especialment per a la gestió dels següents tràmits:

o   Presentació d’instàncies i documentació en paper al registre general de l’Ajuntament o registre per Finestreta Única a una altra administració

o   Emissió / revocació de certificat digital Id-cat

o   Tràmits relacionats amb el Padró d’Habitants

o   Inscripció al registre d’apoderaments Representa, Sol·licita cita

 

 

Redacció
Imatge i font: Ajuntament d’Alella

 

Deixa un comentari