Publicat el 12/06/2018

En el darrer torn de paraula demana perdó i diu que mai va tenir la intenció d’atemptar a territori espanyol

La Secció Segona de la Sala penal de l’Audiència Nacional ha jutjat aquest dilluns un presumpte jihadista que va combatre a Síria al servei de l’organització terrorista Daesh i que va ser detingut el juny de 2015 a Varsòvia (Polònia) quan tornava a Espanya amb la intenció de cometre un atemptat a la Sagrada Família de Barcelona.
Durant el judici, ha demanat perdó i ha dit que se’n penedia, tot i que assegura que no tenia cap intenció d’atemptar a Espanya i que el seu destí era França. La Fiscalia sol·licitava per a Abdeljalil Ait El Kaid, de 34 anys, una pena de 10 anys de presó, però ho ha rebaixat a 8 després de la seva confessió.
L’acusat ha acceptat la pena i el judici ha quedat vist per a sentència. A Síria, Ait el Kaid va rebre instruccions i va ser entrenat per Abu Omar (Abdelhamid Abaaoud), cervell dels atemptats de París a l’estadi Saint-Denis i la sala de festes Bataclan, on van morir 130 persones

ACN Madrid

Deixa un comentari