Ofrena floral, sardanes i vermut popular per celebrar la Diada Nacional de Catalunya a Sant Vicenç de Montalt
El dissabte 10, l´ANC del municipi ha organitzat una nova Marxa de Torxes per la Independència que sortirà a les 23.45h de l’Av. Toni Sors cap al monòlit del c/ Xaloc, on hi haurà una intervenció del president de l´ANC local i que clourà amb el Cant dels Segadors. Prèviament, als volts de les 11 de la nit, mentre es preparen les torxes se servirà un tast de coca i vi dolç entre els participants.
El moment central per a commemorar la diada serà l’acte institucional del diumenge 11.
Aquest s’iniciarà a les 12 h al c/ Xaloc amb l’entrada de la Colla de Geganters, acompanyant els gegants de la vila. Tot seguit, el discurs a càrrec de l’alcalde, Miquel Àngel Martínez i Camarasa, i l’ofrena floral a la que es troben convidades entitats, associacions, col·lectius, partits polítics, centres d´ensenyament i tots els santvicentins i santvicentines que ho desitgin.
Un any més, l’acte comptarà amb la participació de l’Orfeó Parroquial El Delme que interpretarà el Cant dels Segadors i altres obres del seu repertori i finalitzarà amb una audició de sardanes, a càrrec de la Cobla Premià i un vermut popular.
Acte institucional – Diada Nacional de Catalunya 2016
Diumenge, 11 de setembre, a les 12 del migdia, al monòlit del c/ Xaloc
PROGRAMA
11.30h: Arribada de l´alcalde i els regidors i regidores
12.00h: Entrada dels gegants, a càrrec de la Colla de Geganters
Rebuda i salutació dels representants de la Colla per part de l’alcalde i membres del consistori
Lectura del Manifest per part de l´alcalde, Miquel Àngel Martínez i Camarasa
Ofrena floral, a càrrec de les entitats de la vila
Interpretació del Cant dels Segadors i altres obres del seu repertori, a càrrec de l´Orfeó Parroquial El Delme
Audició de sardanes, a càrrec de la Cobla Premià
Vermut popular




