Es reprèn l'atenció presencial a l’OAC del Masnou, però només amb cita prèvia | La Clau -Revista gratuïta del Maresme
Publicat el 15/05/2020

Amb tot, es recomana fer els tràmits per Internet sempre que sigui possible

L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) del Masnou reprèn l’atenció presencial a partir del 18 de maig, però és imprescindible sol·licitar cita prèviament.
Hi ha dues vies per concertar-la:
· Per Internet, a www.elmasnou.cat/cita-previa.
· Per telèfon, trucant al 93 557 17 77 (de 9 a 14 h, de dilluns a divendres).

Tanmateix, es recomana fer els tràmits per via telemàtica sempre que sigui possible:

Tràmits i gestions
Amb la cita prèvia es volen evitar cues i aglomeracions i, alhora, que cadascú pugui escollir el dia i l’hora més convenient. Aquesta mesura es va engegar el 12 de març, just abans que es declarés l’estat d’alarma per contenir la pandèmia del coronavirus. Això ha obligat a suspendre l’atenció presencial durant els darrers dos mesos.
Ara es reprèn, per donar servei a les persones que no aconsegueixen fer els seus tràmits per via telemàtica.
Es demana que les persones que facin els seus tràmits amb l’Ajuntament de forma presencial hi acudeixin seguint les mesures preventives i higièniques per evitar contagis, com mantenir una distància mínima d’uns 2 metres amb altres persones, rentar-se freqüentment les mans i dur mascareta.
Alhora, l’Ajuntament instaurarà mesures per minimitzar els riscos, com proporcionar equips de protecció individual per al personal municipal, indicar les distàncies que s’han de respectar i instal·lar mampares.

La implantació de la cita prèvia per a l’atenció presencial s’anirà implantant gradualment en altres serveis i oficines municipals. S’emmarca dins del projecte de millora de l’atenció ciutadana que va iniciar l’Ajuntament l’any 2018, a partir de l’estudi realitzat per la Diputació de Barcelona conjuntament amb responsables i personal tècnic municipal. El projecte, que es preveu que estigui totalment implementat l’any 2023, proposa, entre d’altres, millores en els horaris i canals d’atenció.

 

Deixa un comentari