Mor un home de 56 anys en precipitar-se al buit a la Roca Sa Palomera de Blanes
La víctima, de nacionalitat alemanya, es trobava amb dos membres de la seva família
Un home de nacionalitat alemanya de 56 anys ha resultat mor en precipitar-se al buit mentre visitava la Roca Sa Palomera de Blanes (Selva), segons han informat fonts municipals.
Els fets s’han produït al voltant de dos quarts de nou de la nit. Una patrulla de la Policia Local que es trobava a prop ha estat qui primer ha arribat al lloc alertats per una testimoni. En el moment dels fets, l’home es trobava al capdamunt de la roca amb dos membres més de la seva família. Els Mossos d’Esquadra es faran càrrec de la investigació.
Fins al lloc, s’hi han desplaçat la policia catalana, Bombers, el SEM, membres de Protecció Civil i la Policia Local, que ha protegit el perímetre de la Roca a l’espera de l’aixecament del cadàver.
ACN Blanes
Foto: Els equips d’emergència evacuen la víctima precipitada a la roca de Sa Palomera de Blanes, el 27 de juliol