Publicat el 03/03/2022

La Magic Line SJD 2022 ja és aquí i enguany la gran novetat és que podem tornar a caminar junts i juntes com ho hem fet sempre i garantint la seguretat de tothom

 

 

la Magic Line és una mobilització solidària que organitza l’Obra Social de Sant Joan de Déu. El punt culminant de la mobilització és una caminada per equips i no competitiva, un punt de trobada molt festiu dels equips que, quan s’inscriuen, es posen un repte econòmic i durant els mesos previs a la caminada organitzen accions de captació de fons que acaben implicant milers de persones arreu del territori.
Des de l’organització es faciliten idees i productes solidaris per tal que els equips venguin al seu entorn per recaptar diners, així com es proposen diferents activitats.

Valors de la Magic Line:
– Ningú camina mai sol
– El 100% del que es recapta es destina a projectes de SJD
– Tothom guanya.

Data de la Magic Line Sant Joan de Déu 2022: En aquesta edició, tots els territoris celebraran la Magic Line SJD el mateix dia, que serà el diumenge 20 de març de 2022.

Com serà l’edició d’aquest any? Novetats de l’edició de 2022. Després d’una edició diferent i adaptada a les mesures de seguretat arran de la COVID-19, a la novena edició de la Magic Line SJD tornarem a caminar tots junts en equips més grans, de 4 a 20 persones i ho farem amb moltes més sortides i recorreguts per tal d’evitar aglomeracions.

A més, l’any passat la Magic Line SJD va créixer territorialment, i enguany, la mobilització seguirà explorant nous territoris, la qual cosa ens permetrà conèixer noves ciutats i paisatges; la Magic Line caminarà per Mallorca, Lleida, Manresa, Barcelona i Madrid. Això serà gràcies a, entre d’altres, a què tornarà a haver-hi sortides proposades per Sant Joan de Déu; cadascuna d’elles amb la seva dificultat, desnivell i característiques pròpies però amb un punt comú: que totes passaran per algun dels Centres SJD d’arreu del país.

Ja podeu consultar les sortides de la Magic Line 2022. https://www.magiclinesjd.org/ca/equips#sortides –
Ruta Mediterrània: Mataró, 33 Km. – Premià de Mar: 22 Km. – Badalona: 11 Km.
Una altra de les novetats de la pròxima edició és que, a banda de les rutes que es suggereixen des de Sant Joan de Déu, s’obre la possibilitat a què empreses, entitats i associacions puguin promoure una ruta, de manera que omplim el territori de petites Magic Lines promogudes per aquelles empreses o entitats que volen dur la mobilització encara més lluny.

La mobilització. Soc #magicliner
En aquesta edició, amb la ja normalitzada presencialitat, els equips poden tornar a fer activitats solidàries per implicar el seu entorn.
Més de 500 accions anuals arreu del territori que permeten sensibilitzar alhora que captar fons que es destinen íntegrament a projectes socials.
Concerts, esmorzars, tornejos esportius, karaokes, sopars de nadal, paradetes de producte… la creativitat dels magicliners és infinita per assolir els seus reptes solidaris. Amb els hashtags #magicliner i #MagicLineSJD es recullen les accions solidàries a les xarxes socials, així com a través del web de la Magic Line SJD. – https://www.magiclinesjd.org/ca/inscripcions#capta

La caminada. #SomElQueCompartim
Enguany caminarem sota el lema ‘Som el que compartim’, i compartirem quilòmetres pels col·lectius vulnerables que atenem a Sant Joan de Déu. L’edició 2022 recupera l’essència de les rutes proposades per l’organització, que ofereix recorreguts de diferents dificultats i a diferents ciutats: la Magic Line SJD passarà per ciutats com Mallorca, Lleida, Manresa i, per primera vegada, arriba a Madrid.

Tots els recorreguts tenen un punt en comú, i és que tots ells passen per algun dels centres SJD. https://www.magiclinesjd.org/ca/equips#sortides

També hi ha la possibilitat que empreses, entitats, institucions, associacions i etc. promoguin la seva pròpia ruta, amb la distància, dificultat i per on l’entitat promotora vulgui. Això permet obrir la mobilització a diferents maneres de participar-hi, com ara en bicicleta, corrent, en caiac…
Cada ruta promocionada s’haurà de registrar al web de la Magic Line SJD, i apareixerà al mapa de recorreguts. Des de l’organització acompanyarem totes les entitats que vulguin promoure una ruta.

Destí dels fons
Gràcies al suport de més de 200 empreses i institucions col·laboradores, el 100% dels fons recaptats pels equips de la Magic Line SJD es destinen a programes socials per a cuidar a persones en situació de vulnerabilitat del territori de cada caminada.

Des del 2014 la Magic Line SJD ha permès destinar prop de 2.000.000€ per finançar programes de suport a infants, adults i persones grans que atenem als centres de Sant Joan de Déu i entitats socials properes. Aquí i arreu del món.

Els col·lectius que atenem són:
– Sensellarisme
– Salut mental
– Infància i joventut
– Dependència
– Migracions
– Recerca i docència
– Discapacitat
– Cooperació internacional

 Més informació i contacte comunicación www.magiclinesjd.org

 El cartell de la Magic Line SJD, col·laboració de la il·lustradora Mari Fouz.
L’autora de la gràfica de la Magic Line SJD 2022 és Mari Fouz, una il·lustradora que ha treballat per mitjans com The Wall Street Journal, The Guardian, o el diari ARA, que amb la seva creativitat ha representat, mitjançant dibuix tradicional i collage, les cares de la mobilització: l’equip, l’esport, la inclusió o les causes de la Magic Line SJD.
És una imatge que evoca la festa que és la Magic Line SJD en què hi participem tots plegats, en equip, per les persones que més ho necessiten, representades per la fragilitat de les flors.

Redacció
Imatge i font: SJD Sant Joan de Déu Solidaritat

 

 

Deixa un comentari