LXIV Travessia de Badalona Nedant, el proper diumenge 6 de juliol
El litoral de Badalona acollirà aquest proper diumenge 6 de juliol la LXIV edició de la tradicional Travessia de Badalona Nedant, que organitza el Club Natació Badalona amb el suport de l’Àrea d’Educació, Esports i Joventut i que compta amb la col·laboració, entre d’altres, de Marina Badalona.
A la cursa, que forma part del calendari oficial de la Federació Catalana de Natació, hi participaran un màxim de 200 nedadors i nedadores. El regidor d’Educació, Esports i Joventut, Juan Fernández, assistirà al lliurament de trofeus, que es farà a la terrassa inferior del Club Natació Badalona (carrer d’Eduard Maristany, 5-7) a les 12.30 hores.
La Travessia de Badalona Nedant consisteix en dues curses de diferent llargària, d’acord amb les categories i edats dels nedadors i nedadores:
– A les 10 hores es donarà la sortida al costat del Club Natació Badalona als nens i nenes nascuts els anys 2002 i 2003 (benjamins). El recorregut, de 600 metres i en forma de quadrat, tindrà la seva arribada en aigües del davant del local social del Club Natació Badalona.
– A les 10.45 hores està previst donar el tret de sortida, a les categories masculines i femenines Absoluta I (infantils, nascuts els anys 2000 i 2001), Absoluta II (1997 a 1999), Absoluta III (1985 a 1996), Màsters I (1975 a 1984), Màsters II (1965 a 1974), i Veterans/anes a partir de 50 anys (1964 i anys anteriors). El recorregut serà de 2.500 metres i tindrà l’arribada en aigües del davant del Club Natació Badalona.
Més informació sobre la LXIV edició de la Travessia de Badalona Nedant a: http://www.cnbadalona.cat/noticia.php?n=299