Publicat el 08/10/2019

El sector minorista de carnissers i xarcuters aposta per la innovació i la formació en la segona edició de la fira iMeat celebrada a Cornellà

La segona edició de la fira iMeat, la primera fira destinada als professionals minoristes del món de la carnisseria, s’ha consolidat i demostra que a Espanya era necessària una fira per als detallistes de la carn: destinada als propietaris d’establiments a peu de carrer o a l’interior dels mercats.
Productes de proximitat en carns, innovació en els sistemes al buit, últimes tendències en clipadores i termoselladores, condiments per als elaborats, màquines de grill per a professionals de l’hostaleria, emborsadores, vitrines frigorífiques a mida, vitrines refrigerades, pernils, productes cuinats i l’últim en sistemes de nebulització… el món dels proveïdors del sector minorista carni ha trobat en la fira iMeat la passarel·la perfecta per contactar amb els clients directament.
L’única cita del món professional de la carn ha finalitzat amb més estands, més visitants professionals, més contactes professionals i el suport d’una quinzena de gremis i associacions autonòmics i estatals, juntament amb el suport de la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i Fira Cornellà, el que mostra el múscul d’una cita firal que anirà a més en les properes edicions. Les empreses gironines Instafred, Gelada Carns, El Graner i Cuinats Jotri han participat a la fira.

El Gremi de Carnissers, Xarcuters i Aviram de Barcelona, impulsor de la fira iMeat a Espanya, ha promocionat una sèrie de conferències i ponències per posar al dia al professional: Tall de pernil professional; Ibèrics, del camp a l’aparador; El futur de la carn; La revaloració de la carn de boví mitjançant la maduració o La transformació digital  del negoci de la carn.

Objectiu: aconseguit
L’objectiu de la fira és posar en contacte als professionals del sector minorista i detallistes amb els proveïdors especialitzats des d’una òptica de business to business, la qual cosa permet perfeccionar, actualitzar i adaptar el sector a les noves estratègies globals del segle XXI.

Deixa un comentari