L’Oficina d’Atenció al Consumidor de Canet de Mar tanca durant el mes d’agost
Des de l’Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Canet de Mar s’informa a la ciutadania que durant el mes d’agost, l’Oficina d’Atenció al Consumidor (OMIC) estarà tancada
En el cas de tenir qualsevol consulta, queixa o reclamació es poden fer tots els tràmits a través dels següents canals:
– L’Agència Catalana de Consum, trucant al 012
– Web Agència Catalana de Consum, per tramitar la vostra queixa telemàticament.
– A l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor del Maresme – OCIC
Plaça Miquel Biada, 1- Mataró (davant estació Renfe)
Telèfon: 937411618 , de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores. (Cal demanar cita prèvia)
– O enviant un e-mail a: canet.omic@canetdemar.cat, per tal que al setembre puguin iniciar els tràmits