Publicat el 20/07/2021

Des de l’Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Canet de Mar s’informa a la ciutadania que durant el mes d’agost, l’Oficina d’Atenció al Consumidor (OMIC) estarà tancada

En el cas de tenir qualsevol consulta, queixa o reclamació es poden fer tots els tràmits a través dels següents canals:

   – L’Agència Catalana de Consum, trucant al 012
   – Web Agència Catalana de Consum, per tramitar la vostra queixa telemàticament.
   – A l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor del Maresme – OCIC
Plaça Miquel Biada, 1- Mataró (davant estació Renfe)
Telèfon: 937411618 , de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00  hores. (Cal demanar cita prèvia)
   – O enviant un e-mail a: canet.omic@canetdemar.cat, per tal que al setembre puguin iniciar els tràmits

Deixa un comentari