La mostra de postals per la igualtat es pot visitar a l’Edifici Centre del Masnou fins al 16 de maig
Alumnes de diversos centres educatius de la vila comparteixen les seves reflexions en una mostra de postals amb motiu del 8 de març
La primera planta de l’Edifici Centre del Masnou acull, fins al 16 de maig, l’exposició de postals sorgida arran del 8 de març, Dia de la Dona. Les persones que la visitin hi podran llegir reflexions i missatges relacionats amb la igualtat entre homes i dones escrits per alumnes de diversos centres educatius del municipi.
Aquesta acció s’emmarca dins la campanya “Igualem oportunitats”, coordinada per la Regidoria d’Igualtat de l’Ajuntament. Hi han participat nens i nenes que estudien 6è de primària de les escoles Bergantí, Ferrer i Guàrdia, Lluís Millet, Marinada, Ocata i Sagrada Família, així com alumnes del Centre de Formació de Persones Adultes del Masnou (CFPAM), dones del programa Marmi i altres persones a títol individual.




