Publicat el 23/07/2014

 La Guàrdia Urbana de Badalona va detenir el passat dissabte 19 de juliol a la tarda dos individus com a presumptes autors d’un delicte d’ocupació d’un immoble situat al carrer del Planeta Mart, al barri de Llefià d’aquesta ciutat.
La Guàrdia Urbana va rebre dissabte a la tarda una trucada telefònica d’un veí que els va explicar que dos homes estaven ocupant un pis buit de l’immoble. Els agents que es van desplaçar fins a aquest edifici van ser informats pels veïns que el dia anterior havien observat a dos homes trencant el pany de la porta d’un pis de la finca. Aquests dos individus van abandonar l’edifici el mateix divendres després que els veïns els diguessin que avisarien a la policia. Els veïns van informar als agents que havien passat la nit de guàrdia al mateix edifici ja que sospitaven que podrien tornar a intentar-ho.
Dissabte a la tarda, els veïns de l’immoble van veure que el pis esmentat tenia un pany nou i que els mateixos dos homes que havien vist el dia anterior es trobaven a l’interior de l’habitatge per la qual cosa van posar-se en contacte amb la Guàrdia Urbana.
Després de rebre les explicacions dels veïns d’aquest immoble, els agents van poder comprovar que el marc de la porta de l’esmentat pis estava forçat i que hi havia un pany nou acabat de col·locar. L’interior de l’habitatge estava buit i no tenia llum. Els dos individus identificats pels agents eren d’origen romanès i tenen 28 i 22 anys respectivament.
Després de manifestar que la seva intenció era ocupar aquest habitatge, els dos homes van ser detinguts com a presumptes autors d’un delicte d’ocupació d’un immoble. La Guàrdia Urbana va procedir al precintatge de la porta prinicipal del pis que havia estat ocupat il·legalment.

Deixa un comentari