Publicat el 06/04/2022

La vuitena edició de la iniciativa se celebrarà els dies 8 i 9 d’abril als  supermercats Condis de Catalunya, que posaran a la venda més de 66.000 bosses de pebrots solidaris

 

 

 

La VIII edició de la campanya anual ‘Posem-li Pebrots al Càncer’, impulsada per Condis Supermercats i la Federació Catalana d’Entitats Contra el Càncer (FECEC) – Junts contra el càncer,  amb l’objectiu de solidaritzar-se amb els pacients oncològics i, a la vegada, difondre la tasca d’acompanyament i suport que realitzen les entitats adherides a la FECEC en la lluita contra el càncer.

Durant el divendres 8 i el dissabte 9 d’abril , la ciutadania i, en particular, els clients dels supermercats Condis estan convidats a comprar una bossa de pebrots solidaris, que aquest any es comercialitzarà en format de malla compostable, a un preu simbòlic d’1,5 € cadascuna, en els 673 supermercats Condis de Catalunya.
En total, es posaran a la venda més de 66.000 bosses – proveïdes per l’empresa Agroponiente –, amb un pebrot vermell i un de verd, i la recaptació resultant serà íntegrament destinada al desenvolupament de projectes d’atenció als malalts de càncer i les seves famílies.

Més de 900 persones voluntàries d’arreu del territori català, que han estat convocades per les entitats de la FECEC, seran les encarregades de donar a conèixer els objectius de la campanya i de difondre entre els clients la tasca d’acompanyament que realitzen aquestes entitats. D’aquests voluntaris, 240 són estudiants d’ESO, els quals participen amb les entitats federades a través de l’assignatura de Servei comunitari.

Segons ha explicat Lourdes Bullich, cap d’Assumptes Públics i Comunicació de Condis, “un any més, posem en marxa aquesta iniciativa per contribuir, des del nostre àmbit d’activitat, al benestar de les persones que pateixen càncer, conscients de la importància de donar-los suport”. En aquesta línia, Bullich ha volgut dedicar unes paraules d’agraïment a totes les persones involucrades edició rere edició, “que demostra la solidaritat i implicació de la ciutadania envers la realitat dels pacients oncològics”.

Per a Maria Assumpció Vilà, presidenta de la FECEC, “campanyes com la de ‘Posem-li Pebrots al Càncer’ contribueixen a augmentar la sensibilització de la població envers les persones que pateixen càncer i els seus familiars”. En aquest sentit, Vilà ha declarat que “aquesta campanya ens ajuda a millorar la qualitat de vida dels pacients oncològics, a través d’una atenció integral que inclou suport psicosocial, com ara orientació nutricional, jurídico-laboral, programes de rehabilitació, prestació de material clínic, pisos d’acollida o estètica oncològica”. “És una tasca que duem a terme des de fa més de 20 anys”, ha continuat. Vilà també ha volgut traslladar un missatge d’agraïment molt especial a tot el voluntariat que un any més dona suport a aquesta campanya
.

Vídeos dels participants a les xarxes socials
Per tal d’aconseguir el màxim ressò possible de la campanya d’enguany, els organitzadors encoratgen els participants de la iniciativa a fer un vídeo, que es pujarà a les xarxes socials. Una de les idees proposades per al vídeo és que una persona, que no surti en el vídeo, llenci un pebrot al protagonista i que aquest el faci servir de micròfon per explicar alguna cosa relacionada amb la campanya, tot animant la gent a comprar la bossa de pebrots solidaris.

Una altra opció serà fer un vídeo divertit, on per exemple diferents persones es passin un pebrot, donant algun missatge per engrescar tothom a participar en la iniciativa.

Un cop realitzat el vídeo, els participants podran fer-lo arribar al Departament de Màrqueting de Condis, a la direcció de correu electrònic monica_padilla@condis.es, o penjar-lo a Instagram o Facebook, etiquetant-nos @condislife @fececfederacio i amb el hashtag #pebrotscancer.

Redacció
Image i font: Atrevia

Deixa un comentari