Publicat el 24/11/2017

 

Indiquen que ho fan per la “pressió” de les grans cadenes que promouen la campanya però adverteixen que a les portes del Nadal no els beneficia

La jornada de ‘Black Friday’ d’enguany està registrant una elevada afluència de clients que en molts casos aprofiten els descomptes de fins el 50% per adquirir els regals de Nadal.
Els comerciants asseguren que en els darrers dos anys aquesta tradició d’origen americà s’ha estès de forma exponencial. D’aquesta forma, establiments que fins ara no s’hi havien sumat han decidit afegir-s’hi.
Aquest és el cas de molts negocis petits, que denuncien que s’han vist “obligats” perquè els seus competidors, sobretot les grans cadenes, han promogut la iniciativa. “No ens ajuda, el que digui que sí menteix”, apunta Maite Canalis, treballadora de la botiga Xeviot de Sabadell, que adverteix que els establiments petits no tenen marge suficient per obtenir beneficis en aquesta mena d’accions “que venen de fora” i sobretot perquè es duen a terme “a les portes del Nadal”, que és quan les vendes són més fortes.

ACN Sabadell .-

 

Deixa un comentari