Publicat el 15/05/2023

El Festival, organitzat per la Fundació Palau, se celebrarà aquest any del 27 de juny al 9 de juliol en nou municipis del Maresme: Caldes d’Estrac, Sant Pol de Mar, Mataró, Teià, Sant Andreu de Llavaneres, Dosrius, Alella, Arenys de Mar i Sant Vicenç de Montalt.

 

 

 

El Festival POESIA i +  també es reivindica com a laboratori d’experimentació poètica i plataforma per a noves propostes que vinculin paraula i altres disciplines, així com a espai per a artistes emergents. Aquest any presenta una nova producció: un recital de Pol Guasch i Claraguilar que s’estrenarà el dia 1 de juliol. Aquest any el festival es consolida amb l’obertura a presència internacional: el londinenc Roger Robinson, la veneçolana Blanca Haddad i les occitanes Cocanha

El Festi val POESIA i + posa a la venda des d’avui les entrades per als 13 dies de festival i una seixantena de propostes. Consultar programación: https://www.poesiaimes.cat/ca/programa-2023

 

En els darrers anys el POESIA I + s’ha consolidat com dels festivals de poesia més importants del país i un espai per descobrir nous artistes i propostes innovadores en els àmbits de la literatura, la música i l’art.

La 18ª edició del POESIA i + vol ser una aposta radical per la paraula i la recerca, per la poesia i l’experimentació amb nous formats. Això sense renunciar a la seva essència com a festival arrelat al Maresme i vinculat a l’escena creativa local, com a espai de trobada no massificat i accessible a tots els públics.

Cal destacar també que aquesta 18ª edició coincideix amb els 20 anys de la Fundació Palau. És per això que la programació inclou dues propostes relacionades amb dos dels referents indiscutibles de Josep Palau i Fabre: Antonin Artaud i Pablo Picasso, de qui enguany se celebren els 50 anys de la seva mort. D’una banda, Joan Morey presenta una acció amb Sònia Gómez sobre el poeta i dramaturg francès i, de l’altra, Fèlix Pons aborda el desig i l’escriptura en el pintor malagueny amb una peça escènica.

 

Redacció
Imatge i font: Festival POESIA i+23

 

 

 

Deixa un comentari