Passejada pel Parc
Passejada pel Parc.
Passejada tranquil·la per la prehistòria.
Descoberta d’alguns dels element prehistòrics que tant representen la Serralada Litoral. Serà una passejada tranquil·la, apta per a sèniors.
Recorregut: La Roca del Vallès-Antic forn de terrissa- Font, dolmen i Roca Foradada de les Planes-Pedra de l’Escorpí-Font de la Mansa-Pi i roure de la Mansa-Poblat de Can Santpere-Sant Pere del Bosc-La Roca del Vallès.
Durada: 3h. Distància: 7,09km. Desnivell: 204 m.
Les places són limitades i les reserves es faran segons l’ordre d’inscripció.
Si el temps no permet fer l’activitat en bones condicions, es posposarà a un altre dia a criteri de l’organització.
Preu per sortida: adults, 4 €; menors, entre sis i dotze anys, 3 €. 10% de descompte per a famílies nombroses i per als membres del Cercle de Voluntaris dels Parcs Naturals.
Requisits: cal portar calçat i roba adequats per caminar perla muntanya, aigua, gorra i protecció solar o impermeable, si el temps ho aconsella. A les sortides nocturnes, porteu una llanterna o frontal i armilla reflectant.
Més informació: Oficina del Parc de la Serralada Litoral Tel. 937 540 024 p.slitoral@diba.cat
Ho organitza: Consorci del Parc de la Serralada Litoral.

