Contes del Binomi.

Espectacle de titelles amb música en directe per a tota la família

Contes del Binomi és un aplec de contes creats amb grups d’infants i adaptats per Biel Porcel a partir de les tècniques d’invenció de contes que Gianni Rodari desenvolupa en la seva obra Gramàtica de la fantasia.

Amb titelles i fiscorn, un actor-titellaire i un músic posen en escena un espectacle farcit d’efectes especials, tocs de contemporaneïtat i diversió.

Una història pot néixer d’un binomi fantàstic

Quan entra al teatre, el públic ha aportat —anònimament— paraules escrites en un paper, al final provarem de filar alguna història amb elles. Tothom pot filar les paraules tot teixint una història, posant a treballar el nostre magí per inventar-nos contes. Els espectadors veuran com els nostres contes, inventats per grups d’infants, van teixint històries absurdes, emocionants, còmiques, paradoxals… I potser alguns s’animen a crear-ne de pròpies.

Espectacle recomanat per a nens i nenes a partir de 3 anys.

Organitzat per: Binixiflat amb col·laboració de Maresme Titelles

Informació

Població
Mataró
Activitat
Espectacle
Data
Diumenge, 13-3-22
Hora
12
Adreça
Casal L'Aliança. C/ Bonaire, 25

Deixa un comentari