Baobab, a Vilassar de Dalt
Baobab.
Obra de teatre “Baobab” a La Massa
Dos venedors ambulants refugiant-se d’una gran tempesta, expliquen la història d’un bolet i un esquirol, que degut a la guerra emprenen una gran aventura per trobar un nou arbre on poder viure.
Ha estat un repte portar a escena parlar de la guerra. Ho fem de la mà d’un bolet i un esquirol que es veuen obligats a abandonar el seu arbre BAOBAB i es llencen a la recerca d’una nova casa. Un tema que tot i veient diàriament, l’evitem per la seva crueltat i emocions que ens reporten dins nostre.
Una diversitat de bosses i sabates de mides i colors diferents donen vida a les persones que per sobreviure s’encoratgen a la recerca d’un nou lloc on establir-se. És podrà sentir tristesa, crueltat amb una cura de valentia, i un gran esforç barrejat amb molt humor.
Un gran respecte per allò que mai hagués hagut que passar.
Compra l’entrada AQUÍ.
Autoria: Sergi Casanovas, Toni Albà i Pere Romagosa.
Direcció: Toni Albà.
Música: Tonio Santoyo.
Escenografia: Alfred Casas.
Il·luminació: Miki Arbizu
Tècnic de llums i so: Roger Ferraz i Tonio Santoy.
Intèrprets: Sergi Casanovas i Pere Romagosa
Població
Vilassar de DaltActivitat
TeatreData
Diumenge, 12-3-23Hora
18:00 - 18:55Preu
Entre 5€ a 12€Adreça
Teatre La Massa, Pl. del Teatre, 3Informació extra
Menors de 8 anys: 5€
Preu anticipada: 10€
Preu taquilla: 12€

