Publicat el 30/07/2021

Es faran quatre sortejos, un per setmana, a Instagram durant el mes d’agost en col·laboració amb les empreses nàutiques del Maresme

L’estiu és sinònim de sol, platja i activitats a l’aigua. És per això que el Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme celebrarà sortejos setmanals a Instagram durant el mes d’agost per tal de dinamitzar el turisme nàutic a la comarca. Es faran un total de quatre sortejos, un cada setmana, en col·laboració amb diferents empreses relacionades amb el món nàutic del Maresme.

Els premis són divertides activitats nàutiques per dues persones:

  • Bateig de submarinisme des d’una embarcació amb MedDive Mataró. Es tracta d’una escola i centre de busseig distingida amb diverses certificacions de turisme sostenible, com el Compromís Biosphere, ReefCheck o GreenStarAward, amb la que podràs començar fent el bateig i acabar convertint-te en instructor.
  • Llicència de navegació amb Nautic Ocean, una agència nàutica de Tiana especialitzada en nàutica esportiva amb la que podràs navegar i obtenir una titulació. Podràs participar a les regates de club i sortides en veler, fins i tot fer viatges per les illes, tant nacionals, com Menorca, Eivissa i Formentera, com internacionals, com Còrsega o Cerdenya.
  • Classe de paddle surf amb Maresme Waves. L’escola de surf & skate Maresme Waves està situada a El Masnou. Ofereixen la pràctica de diversos esports, com surf, paddle surf, surfskate o skate, de forma individual o en grup. També compta amb el distintiu Biosphere.
  • Sortida en veler amb el club de navegació Cara al Vent, de Vilassar de Mar, on es poden fer cursos de formació oficials, sortides amb patró, llogar vaixells i fins i tot tenir un servei de gestoria i assegurances. Compten amb les garanties del distintiu Biosphere i el segell Safe Travels.

Les instruccions de participació són ben senzilles: només cal seguir el compte d’Instagram del Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme (@costabcnmaresme) i el de cada empresa que ofereix el premi i deixar un comentari etiquetant a dos amics. Cada setmana s’anunciarà al perfil del Consorci el sorteig i quins són els comptes a seguir, així que molt atens a les xarxes socials!

Redacció
Imatge i Font: Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme

Deixa un comentari