Publicat el 24/11/2014

Lluís Torrents, de 20 anys, va aconseguir la medalla d´or en 25 metres lliures i Ester Llobregat, de 28 anys, va obtenir la tercera posició en la mateixa prova i es va endur a casa la medalla de bronze.


Els dos joves treballen en el taller Horitzó, un centre ocupacional per a persones discapacitades de Pineda de Mar.
La primera prova de natació la van fer el gener d´aquest any a Sabadell, en el Campionat de Catalunya organitzat per l´ACELL, la Federació Catalana d´esports i lleure per a persones amb disminució psíquica, i hi van aconseguir la seva primera medalla d´or. Al gener de 2015, hi tornaran a participar.
Per a aquests joves, nedar i competir s´ha convertit en una gran experiència vital que els omple d´alegria i emoció, i que és també un gran motiu d´orgull i satisfacció per a les seves famílies.


Deixa un comentari