Publicat el 02/07/2020

Està previst que es prolongui durant tot el matí i tindrà incidència a trams dels carrers Abat Escarré, Canigó, Carrasco i Formiguera i Doctor Samsó

La companyia E-distribución ha informat que el proper dijous 9 de juliol, entre les 8 del matí i les 12 del migdia, aproximadament, s’interromprà el subministrament elèctric a causa d’uns treballs de manteniment i millora de la xarxa de distribució.

Les zones del municipi i habitatges que es poden veure afectats per aquest tall inclou els següents carrers:
– c/ Abat Escarré
– c/ Canigó
– c/ Carrasco i Formiguera
– c/ Doctor Samsó
La companyia demana disculpes per les molèsties que aquestes interrupcions puguin ocasionar a les veïnes i veïns dels carrers afectats. Per a més informació faciliten el telèfon 800 76 07 06 i el web www.edistribucion.com.

Deixa un comentari