A Premià de Dalt, del 10 al 23 d’agost, l’OAC atendrà només telemàticament
L’Oficina d’Atenció al Ciutadà canvia durant dues setmanes la seva forma d’atendre els veïns i veïnes del municipi, i del 10 al 23 d’agost de 2020, ambdós inclosos, prestarà atenció via telemàtica
Aquest servei municipal reprendrà la seva activitat presencial, sempre amb cita prèvia com a mesura preventiva davant la COVID 19, el dilluns 24 d’agost.
Com contactar amb l’OAC del 10 al 23 d’agost de 2020?
– Per telèfon trucant al 93 693 15 15
– A través del correu electrònic oac@premiadedalt.cat
Com fer tràmits?
– A través de la Seu-e de l’Ajuntament de Premià de Dalt a l’adreça http://www.premiadedalt.cat/seu-electronica/tramits-
I si no disposo de certificat digital?
– Us el podeu treure gratuïtament a través de l’adreça https://www.idcat.cat/idcat/ciutada/menu.do