Publicat el 14/11/2016

 

Carrefour celebra fins al pròxim 24 de novembre la mostra monogràfica “Productes de la Nostra Terra” en què participen 73 empreses catalanes amb 165 productes locals.  La promoció estarà disponible en els hipermercats de Carrefour de Catalunya.

La inauguració de la campanya ha tingut lloc a Carrefour Cabrera i ha estat presidida per Antonio Díaz i Vendrell, Director General d´Alimentació, Qualitat i Industries Agroalimentàries de la Generalitat de Catalunya.

Carrefour treballa amb una àmplia representació de productes elaborats per empreses de Catalunya, que aporten als establiments de la cadena assortiment local.  Així, en els seus centres es pot trobar embotits de Berguedà, olis de Siurana i de les Garrigues, avellanes de Reus, fruita seca de les Garrigues, torrons d´Agramunt, anxoves de l´Escala, vins DO de Catalunya, caves, vermut de Reus, llonganisses, fuets, formatges artesans, botifarres, porc de la Garrotxa, vedella del Berguedà, pollastre groc català, entre altres productes.

Per Carrefour les empreses agroalimentàries locals són una peça clau en el seu model de negoci, ja que contribueixen a oferir un assortiment específic i local a cada un dels establiments de la cadena. En aquest sentit, la companyia va mantenir relacions comercials amb 1.448 proveïdors catalans per un valor de més de 1.411 milions d´euros.

Dins d´aquestes compres destaquen els més de 336.000 quilos de peix que Carrefour ha adquirit en les llotges de Catalunya durant l´any passat així com els 29 milions de quilos de productes del camp que la companyia va adquirir i distribuir entre els seus centres durant 2015.

Suport als productes catalans.
Carrefour té entre els seus senyals d´identitat, oferir als seus clients un assortiment ampli en el qual tenen cabuda tant els productes de grans empreses nacionals com els productes de petites i mitjanes empreses de cadascuna de les regions en què la cadena està present. Carrefour reconeix, d´aquesta manera, la tasca de les pimes locals que destaquen per la seva qualitat en el mercat nacional. Amb el desenvolupament d´aquesta campanya monogràfica, els productes de les empreses locals es consoliden en l´assortiment dels hipermercats de Catalunya.

Deixa un comentari