Publicat el 12/12/2016

El passat 6 de desembre, l’alcaldessa de Calella, Montserrat Candini; el tinent d’alcaldia responsable de l’àrea de territori, Jordi Sitjà; la regidora de Comunicació i Noves Tecnologies, Lorena Sànchez, i el gerent i el cap de servei de l’empresa UTE Urbaser-Arca del Maresme, Albert Manduley i Xavier Escobar, van presentar l’aplicació mòbil “Calella a punt”. 

“Calella a punt” és una aplicació que permetrà als ciutadans enviar incidències a l’Ajuntament de Calella a través del mòbil. Quan l’usuari trobi un desperfecte a la ciutat, ja sigui brutícia, algun element en mal estat,  etc.., podrà comunicar-ho a l´Ajuntament enviant una fotografia i la localització d´on es troba aquesta incidència. Un cop els serveis tècnics de l’Ajuntament de Calella ho rebin  es treballarà per solucionar-ho el més aviat possible i l’usuari rebrà una notificació cada cop que canviï l’estat de la tramesa: rebuda, en tràmits o resolta.

 “Des de l’Ajuntament és difícil arribar als 8 km de ciutat i tenir el pols real de cada racó de Calella, amb aquesta aplicació, útil i viva, les noves tecnologies ens donen l’oportunitat de comptar amb la complicitat dels ciutadans compromesos, a l’hora de fer custòdia responsable del territori, actuant com agents cívics actius. L’Ajuntament de Calella aposta un cop més per les noves tecnologies a l’hora de millorar la comunicació amb la ciutadania. El principal objectiu és el de mantenir la nostra ciutat en òptimes condicions i gràcies a la col·laboració de tothom donar solucions d’una manera àgil i eficient”, ha assegurat l’alcaldessa de Calella, Montserrat Candini.

L´aplicació, a més, permet accedir ràpidament als diferents perfils que l’Ajuntament de Calella té a les xarxes socials: Facebook, Twitter i Instagram. 

“Calella a punt” ja està disponible per dispositius Android i iOS. Es pot descarregar de manera gratuïta i no cal registrar-se com a usuari.

Deixa un comentari