Publicat el 19/04/2021

Aquesta iniciativa s’estendrà fins al setembre i pretén enfortir el teixit comercial i empresarial del municipi

L’Àrea d’Economia Local ha impulsat una campanya de publicitat del centre comercial de Calella per potenciar i enfortir el comerç del municipi. Els anuncis s’han col·locat al lateral i al darrera dels busos que recorren la línia que va des de l’Hospital de Calella fins a l’Hospital de Blanes per la N-II.
Aquesta iniciativa es va tornar a tractar a la Taula de Comerç. D’aquesta manera, l’Ajuntament busca que Calella sigui un reclam no només pels habitants del municipi, sinó també a la gent d’altres localitats i als usuaris dels busos.
Aquesta campanya s’estendrà fins al setembre; per tant Calella comptarà amb aquesta publicitat durant els mesos de més activitat econòmica de l’any.

La Taula de Comerç: una eina per potenciar les activitats econòmiques de Calella i buscar solucions de futur
A aquest òrgan hi participen representants dels grups municipals i del sector comercial de Calella. El passat dijous es va celebrar una reunió telemàtica – són cinc les vegades que s’ha trobat – que va presidir l’alcaldessa, Montserrat Candini, destacant la “màxima col·laboració i reciprocitat de tots els seus membres per poder assolir un objectiu comú: Comerç de qualitat i pròsper”. Des que es va constituir la Taula de Comerç s’han acordat 18 accions; 11 de finalitzades i 7 que es troben en procés.
A aquesta reunió  també van destacar algunes propostes que ja s’han tirat endavant. Com la d’impartir cursos sobre la digitalització adreçats als comerciants; o com el document “Vull obrir un comerç a Calella”, en format paper i digital que proporciona tota la informació que es necessita per poder obrir un comerç a la ciutat.

L’Ajuntament també ha impulsat, amb el consens de la Taula de Comerç, l’aplicació APPARCARÉ, amb l’acord de l’empresa municipal Gestvia; que ofereix una bonificació del 50% en l’adquisició de tiquets de 30 minuts en l’estacionament de zona blava als establiments. Aquests els podran regalar als clients, oferint-los temps d’estacionament mentre realitzen les seves compres. Aquesta proposta va destinada als establiments de comerç, restauració, hostaleria i als de prestació de serveis personal; sectors molt tocats per la crisi econòmica derivada de la pandèmia per Covid-19.

 

Deixa un comentari

Banner 25N Diputació