Publicat el 06/10/2010

Aquí va començar un xic el pànic. Però és que, a més, cada vegada que el tren provava de posar-se en funcionament accionant la catenària, tornaven les explosions i les espurnes. Imagineu com estàvem tots a dins, a les fosques, sense aire condicionat i sense saber què passava. Ah, els mòbils tampoc no tenien cobertura.
Al llarg de les dues hores i mitja que va durar aquesta situació, ningú (i ningú és ningú) de Renfe no ens va dir absolutament res.
Doncs bé, al cap de potser 30 minuts sense saber res, alguns mòbils varen començar a tenir cobertura i els mateixos usuaris vàrem trucar al 112 i a la premsa per esbrinar què passava.
A la fi, a tres quarts d’onze del matí vàrem arribar a plaça Catalunya. I, el que és el més fort:

Aquesta catenària avariada és la que han substituït
recentment.
Al web de Renfe Rodalies afirmen que s’han gastat 3,5 milions d’euros en mesures d’informació per als usuaris. Doncs, el resultat d’aquestes mesures no les hem vistes per enlloc.
Al web de Renfe s’informava que al cap d’una hora s’havia restablert ja la circulació. Això no és així. Vàrem trigar dues hores i mitja.

Només cal visitar el web de Renfe per veure que les avaries són el pa de cada dia.
Vergonyós i tercermundista. Per això volien el traspàs? Per gestionar-lo així?
Aquesta és la gestió del govern de la Generalitat de Catalunya.

Lluís Sadurní · Premià de Mar

Deixa un comentari