Publicat el 17/06/2019

Coordinador: Eloi Serrano / Editorial: Icaria Editorial

L’economia és una ciència social que existeix perquè els recursos són escassos i hi ha moltes maneres de gestionar-los. Actualment, gran part de les universitats i dels economistes expliquen l’economia i l’administració d’empreses des d’una visió única, ignorant altres formes d’anàlisi vàlides i contrastables en termes científics.

L’agència de màrqueting de valors, comunicació conscient i organització d’esdeveniments amb impacte social positiu es troba entre els disset casos d’èxit recopilats en aquest llibre coordinat per Eloi Serrano, director de la Càtedra d’Economia Social del Tecnocampus (UPF).

Aquest llibre vol ser una primera aproximació a la gestió de cooperatives i empreses d’economia social, i té el valor afegit de combinar aspectes teòrics amb experiències reals. En aquesta direcció, l’obra pretén ser una eina útil per a aquelles persones que vulguin conèixer l’economia social i un primer esbós sobre alguns dels elements més característics de la gestió de les cooperatives.

Deixa un comentari