Publicat el 15/12/2016

La companyia cervesera Heineken Espanya ha desenvolupat, juntament amb el Laboratori de Neurotecnologies Immersives de l’Institut I3B de la Universitat Politècnica de València (UPV), la primer aixeta de cervesa intel·ligent, iBeer.
Es tracta d’una columna digital dissenyada en el marc de la Càtedra de Neuromàrqueting Heineken de la UPV, que ofereix a l’hostaler informació valuosa sobre el consum al seu establiment i obre noves vies d’interacció i comunicació amb el consumidor. Gràcies a les seves capacitats de mesurament, geolocalització, gamificació i connectivitat, l’hostaler pot conèixer dades com la mitjana de canyes tirades o els horaris amb més activitat. A més, permet crear experiències col·lectives i connectar amb altres elements digitals del local, adaptant-se a les característiques de cada establiment mitjançant la seva escalabilitat.
iBeer interacciona amb el consumidor a través de les seves pantalles digitals, que disposen de continguts atractius, elegits científicament a partir de les investigacions realitzades amb els primers prototips i clients reals. Així doncs, ofereix vídeos relacionats amb la cultura cervesera o sobre els passos necessaris per poder gaudir de la canya perfecta, a més de diversos jocs interactius amb els quals el client pot obtenir informació sobre les seves marques favorites o la cervesa que millor encaixa amb les seves preferències.
Igual que la resta de nous equips de fred d’Heineken Espanya, els iBeer són instal·lacions ecoeficients que consumeixen un 40?% menys d’electricitat que els equips tradicionals.

Redacció La Clau

Deixa un comentari