Gimnàstica facial: zona front i ocular | La Clau -Revista gratuïta del Maresme
Publicat el 19/11/2020

Darrerament ha agafat embranzida el tema de la gimnàstica i el benestar personal, ja ho sabem tots, però és en concret la gimnàstica facial –altrament coneguda com a ioga facial o massatges facials– el que està triomfant a les xarxes socials.

Recordeu, com a premissa, la importància de cuidar-vos la pell, amb la neteja i la hidratació com a passos més bàsics i efectius.
Dit això, la gimnàstica facial farà que moguem els músculs facials, propiciant una activació sanguínia que ajudarà a oxigenar la pell i a fer-la per tant més receptiva al canvi de textura i aparença.
Centrem-nos en la zona més exposada, la més vista en la situació actual, on hem de dur mascareta: el front i les temples.

  • 1 · Escalfa la zona del front obrint molt la boca i els ulls com si ens haguessin donat un ensurt. Posa’t els dits al damunt de les celles per notar el moviment i evitar una mica que es marquin les arrugues.
  • 2 · Ressegueix les celles: des del punt de l’entrecella, ressegueix amb els polzes la forma de les celles, i acabant a la templa. Repeteix tres cops suaument.
  • 3 · Ressegueix l’entrecella: amb els mateixos dits polzes pressiona suaument cap amunt. Fes-ho tres cops.
  • 4 · Acaba amb un massatge al front: des del centre del front fes cercles suaus amb els dits, tot anant cap amunt, en diagonal, i fent-los també per sobre de les celles. Acaba sempre a les temples i a la zona on et creix el cabell. Fes-ho tres cops.

Aplica en tots els casos una pressió suau: es tracta de relaxar la musculatura i allisar la pell, no pas de marcar més les arrugues o crear friccions no desitjades. Recorda fer-ho amb les mans i la pell neta. Si et cal, pots posar-te unes gotes d’oli a les mans per facilitar el massatge, però no gaire quantitat. Repeteix un o dos cops al dia davant del mirall.

 

EmeLeBé

Deixa un comentari