Alumnes de l’Escola Montserrat Solà de Mataró roden un curtmetratge que es veurà a la Filmoteca de Catalunya
El resultat del rodatge es visionarà el 3 de juny a la Filmoteca de Catalunya, juntament amb els altres curtmetratges de les diferents escoles d’arreu de Catalunya que participen al projecte.
Cinema en curs és un projecte de l’associació A Bao A Qu, que compta amb el suport del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i en el qual participen més de 2.500 alumnes de diferents centres de primària catalans. El M|A|C (Mataró Art Contemporani) col·labora amb el projecte de l’escola mataronina.
Cinema en curs és un programa de pedagogia de cinema i de com aprendre amb el cinema a partir de la pràctica cinematogràfica i el visionat de pel·lícules. Durant el curs els alumnes treballen el guió, la planificació, el rodatge i el muntatge d’un curtmetratge. Aquesta és la segona vegada que l’Escola Montserrat Solà participa en el projecte.
Després de la presentació pública a la Filmoteca de Catalunya, els treballs també es presentaran a festivals d’àmbit internacional.