Sant Joan 2025 a Alella
Sant Joan
Arribada de la flama del Canigó i revetlla a la Riera Principal
L’Ajuntament convida la ciutadania a celebrar el solstici d’estiu amb la Revetlla popular de Sant Joan a la Riera Principal. Per assistir-hi cal fer inscripció prèvia del 2 al 13 de juny de 2025 a www.alella.cat/santjoan especificant el nombre d’entrades amb un límit màxim de 8 persones per inscripció.
Les persones que vulguin acompanyar la Flama del Canigó en els darrers metres del seu recorregut pels carrers d’Alella poden apuntar-se fins al 18 de junya www.alella.cat/santjoan. Es realitzarà un acompanyament des del parc de Can Sors a la Riera Principal, on els estarà esperant una comitiva sorpresa per donar la benvinguda a la Flama i encendre la foguera de Sant Joan.
Acompanyament de la Flama del Canigó
Acompanyament voluntari de al Flama del Canigó durant l´últim tram des del parc del Tricentenari. (Can Sors) fins a la Riera Principal, on es farà l’acte de rebuda de la Flama i s’encendrà la Foguera de Sant Joan.
Programa del recorregut de la flama del Canigó
20 h – Arribada de les persones inscrites al parc del Tricentenari.
20:30 a 21 h – Arribada de la Flama a Can Sors i parada tècnica dels corredors que venen de Coll D’Ares.
21 h – Sortida de tots els corredors i corredores amb les persones voluntàries fins a la Riera.
21:30h Arribada a la Riera: Acte de Rebuda de la Flama i encesa de la foguera de Sant Joan amb els Trabucaires del Vi d’Alella.
* Atenció! Els horaris poden variar en funció de l’hora d’arribada del comboi a Can Sors.
Revetlla popular a la Riera
20 a 20:30 h Obertura de portes i validació d’accés davant de la plaça d’Antoni Pujadas.
Ho oganitza: l’Ajuntament d’Alella i el Casal d’Alella, hi col·laboren corredors/es i ciclistes de la Flama del Canigó i Trabucaires del Vi d’Alella.

