Llegir el teatre, nova proposta cultural de la Biblioteca i l’Espai d’Arts Escèniques d’Alella
Es tracta d’un projecte impulsat per la Generalitat i el Teatre Nacional de Catalunya (TNC) amb l’objectiu de promoure la lectura i el coneixement de la literatura dramatúrgica
La Biblioteca Ferrer i Guàrdia juntament amb l’Espai d’Arts Escèniques enceten aquest mes d’octubre una nova proposta cultural: el club de lectura Llegir el teatre. Es tracta d’un projecte amb l’objectiu de promoure la lectura i el coneixement de la literatura dramatúrgica.
En aquest club es llegiran i debatran textos d’espectacles que formaran part de la programació del TNC, amb l’oportunitat de poder assistir-hi als mateixos amb avantatges especials i a una trobada de clubs de lectura Llegir el Teatre al final de la temporada.
La Biblioteca oferirà les obres teatrals als participants del club i s’organitzarà una trobada amb un conductor per debatre i parlar-ne del text teatral.
La primera lectura d’aquesta temporada 2021/2022 serà ‘La Víctor C’, d’Anna M. Ricart, dirigida per Carme Portaceli, en programació al TNC del 30 de setembre al 7 de novembre.
La trobada del club tindrà lloc el 19 d’octubre a les 19 h a l’Espai d’Arts Escèniques i serà conduïda per l’Elisenda Guiu.
L’assistència és gratuïta, però cal fer inscripció prèvia abans del 30 de setembre a b.alella.fg@diba.cat o 93 555 90 55.
Redacció
Imatge i Font: Ajuntament d’Alella