Publicat el 17/04/2023

Presentacions de llibres, entrega de premis, música i la tradicional fira del llibre i la rosa. Totes aquestes activitats s’uneixen el pròxim cap de setmana per celebrar la Diada de Sant Jordi

 

 

Els actes de Sant Jordi començaran el divendres 21 d’abril amb dues presentacions de llibres. A la Biblioteca, l’autor Anroni Alcaide presenta el seu llibre ‘La terapia del buen caminar’ en el marc de la Revetlla de Sant Jordi de les biblioteques catalanes.
Per altra banda, al Museu Arxiu es presenta ‘Entre camins, bruixes i tempestes’, un recorregut per les creus del Vilassar històric.

Dissabte 22 a la Biblioteca
, a dos quarts de 12 del migdia, acte d’entrega dels premis del XXXIX Concurs literari de Sant Jordi.

Diumenge, el plat fort de la celebració serà, com és habitual, la Fira del llibre i la rosa que reunirà parades durant tot el dia a la Plaça de la Vila.
Tancarà els actes de la celebració, el Concert de Sant Jordi a La Massa Teatre amb l’Orquestra Simfònica Sant Cugat dirigida per Salvador Brotons, a le 19 hores.

 

Redacció
Imatge i font: Ajuntament de Vilassar de Dalt

Deixa un comentari