Terratrèmol de magnitud 2,5 davant la costa del Maresme
El sisme no ha causat danys però ha estat percebut en diferents punts de la comarca
Un petit terratrèmol de magnitud 2,5 a l’escala de Richter s’ha registrat aquest diumenge al migdia davant la costa del Maresme, segons ha informat la Direcció General de Protecció Civil (DGPC).
El sisme s’ha produït a les 13.15 hores, ha estat molt superficial (0 km de profunditat) i l’epicentre s’ha localitzat a primera línia de la costa del Maresme, d’acord amb la informació facilitada per l’Institut Geològic de Catalunya (IGC). El terratrèmol no hauria fet cap dany material però ha estat percebut en diferents punts de la comarca.
L’últim terratrèmol a Catalunya s’havia produït fa tres dies, el 14 de setembre. Va ser també de 2,5, va tenir l’epicentre a Osca i es va deixar sentir a la Val d’Aran i l’Alta Ribagorça.
Redacció
Font: ACN Agència Catalana de Notícies