L'Ajuntament de Teià demana a Telefònica que millori el servei | La Clau -Revista gratuïta del Maresme
Publicat el 10/01/2020

l’Ajuntament també exigeix a Telefònica que designi amb la major brevetat possible un nou responsable tècnic a qui adreçar les urgències

L’alcalde de Teià, Andreu Bosch, va adreçar el passat dimarts, 7 de gener, un escrit de queixa a l’empresa Telefònica per demanar “una solució urgent” que posi remei a la manca de servei que afecta diversos veïns de la Molassa com a conseqüència de la caiguda d’uns cables de la companyia a la via pública.

En la carta, l’alcalde recorda que els Serveis Tècnics Municipals van comunicar la incidència el passat 1 de gener, sense obtenir cap tipus de resposta. Per aquest motiu, l’Ajuntament també exigeix a Telefònica que designi amb la major brevetat possible un nou responsable tècnic a qui adreçar les urgències i les intervencions quotidianes.
Manca de personal
Des que el passat 1 de novembre Telefònica va consumar la “reestructuració” de l’anomenada planta externa Mediterrani de Barcelona, l’Ajuntament denuncia que “tot el personal de manteniment que ens donava servei ja no treballa a la companyia i no consta que hagi estat substituït”.

Deixa un comentari