Publicat el 19/07/2023

Ous farcits amb alvocat, tomàquet i ceba.

 

Agafeu una olla i poseu-hi els ous. Assegureu-vos que els ous estiguin coberts amb aigua i deixeu que bullin uns 9-10 minuts. Un cop estiguin a punt, deixeu que es refredin completament en l’aigua freda durant uns 5 minuts. Després peleu-los, talleu-los per la meitat de manera longitudinal i traieu-ne els rovells.

Col·loqueu els rovells en un bol a part i reserveu les clares.

Peleu i talleu l’alvocat a trossos petits. Poseu-lo al bol amb els rovells d’ou, afegiu-hi sal i pebre i xafeu-ho tot amb una forquilla.

Peleu i piqueu finament la ceba i el tomàquet. Afegiu-los al bol amb l’alvocat i els rovells, afegiu-hi també el suc de llimona i barregeu tots els ingredients fins a obtenir una barreja homogènia. Ompliu les mitges clares d’ou amb la barreja d’alvocat, tomàquet i ceba.

Decoreu amb julivert fresc picat.

Refrigereu els ous farcits durant almenys una hora abans de servir perquè es refredin i s’integrin els sabors.

Ingredients

  • 4 ous.
  • 1 alvocat madur.
  • 1 tomàquet gran.
  • 1 ceba petita.
  • Suc de mitja llimona.
  • Sal i pebre al gust.

Deixa un comentari