Publicat el 12/03/2020

L’aposta per promocionar el segment del turisme MICE al territori continua amb força

En aquest sentit, el Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme ha col·laborat amb les entitats Barcelona Convention Bureau i Catalunya Convention Bureau per organitzar un viatge de familiarització o fam trip per a professionals del sector, que va fer el seu trajecte pel Maresme el passat 11 de març.

Les visites fam trip s’ofereixen a les DMC (Destination Management Company) per conèixer in situ els llocs i poder-ne veure tot el seu potencial de primera mà. En aquest cas, en concret, pensat pel turisme de reunions o MICE. Les empreses DMC es coneixen també com Agències Turístiques Integradores Locals i són companyies de serveis professionals, especialistes en grups, que s’encarreguen de dissenyar i implementar esdeveniments, activitats i recorreguts en una destinació turística.
El fam trip maresmenc va arrencar amb una visita a la Casa Coll i Regàs de Mataró, una bona mostra del patrimoni històric maresmenc que visita el turisme i un referent de l’obra de l’arquitecte Puig i Cadafalch. D’altres indrets del Maresme que el grup va visitar durant la jornada van ser el TecnoCampus, la Nau Gaudí o l’Hotel Atenea Port, a Mataró; i a Alella, el Restaurant Masia Mas Coll, l’Hotel Arrey i el celler Alta Alella.
Les DMC que van participar al primer fam trip maresmenc van ser Iolo Planet, Turismo Vivencial, another konzept, Spanish Heritage, Totacció, In Out, Factor 3 Events, a+solutions, ECIS (European Conference & Incentive Services, SL), Warq Tourism i Ocio Vital.
Consorci de Premoció Turística Costa del Maresme
Foto: Casa Coll i Regàs

 

 

Deixa un comentari