Publicat el 03/03/2019

Durant el 2018 s’ha estat elaborant el Pla estratègic de turisme 2018-2022 de Premià de Mar, que té per objectiu aprofitar les singularitats de la vila per convertir-la en una destinació turística reconeguda i contribuir d’aquesta manera al seu creixement sostenible. Un dels eixos que inclou el pla és la creació i disseny d’una marca per a la promoció de Premià de Mar com a destinació turística, que ja ha finalitzat

Segons informa el consistori premianenc, el nou logotip, que es començarà a aplicar aviat per identificar totes aquelles accions relacionades amb la promoció de la ciutat, s’ha creat prenent com a punt de partida la relació de la vila amb el mar.

Paral·lelament, s’ha dut a terme una diagnosi per establir quina és la situació actual i quins són els punts a treballar per arribar als objectius marcats. Mentre es va fer aquesta diagnosi, i entre altres accions, es van realitzar visites tècniques als principals punts d’atracció turístics i recreatius de la vila i es va dur a terme un taller participatiu en el qual van prendre part representants de les diferents entitats de caràcter social i econòmic de Premià de Mar.

A partir d’aquesta diagnosi, en l’actualitat es treballarà per aprofitar els punts forts que s’han posat de manifest, com són els museus Romà i de l’Estampació, el comerç o la possibilitat de practicar esports nàutics, i a contrarestar els inconvenients, com és la proximitat amb Barcelona o la competència amb les poblacions de l’entorn.

El Pla estratègic de turisme 2018-2022 l’ha dut a terme una consultora contractada per la Diputació de Barcelona dins del Catàleg de Serveis i Activitats 2017.

Deixa un comentari