Publicat el 19/10/2016

 

Entrevistem als socis fundadors, Jordi Serra i Cris Bassolas.

Quins són els valors que aporta al mercat la seva proposta comercial?
Els valors principals que aporta Poppox al mercat es poden centrar en tres aspectes fonamentals:
Qualitat i característiques tècniques, principalment una bateria d’alt rendiment.
Atenció i servei post-venda immillorables. Producte de proximitat i d’aquí, és molt fàcil arribar a nosaltres.

Qualitat i servei post-venda serien dos dels seus punts forts?
Sí i tant, primer fer un mòbil «tot terreny», resistent i molt equilibrat i sobretot amb una bateria de llarga durada i després una atenció molt acurada i moltes vegades personalitzada al client, és a dir, que des del moment que el client compra un Poppox si té qualsevol dubte, consulta o incidència pugui trucar-nos i ser atès com cal, sense haver de parlar amb una veu enregistrada, sense haver de patir temps d’espera o sense que el vagin passant d’un lloc a l’altre, en definitiva que no se senti desprotegit i desatès.

Amb quin sistema de venda comercialitzen els seus productes?
Principalment on line, mitjançant la nostra web, però cada cop més tenim clients que venen a comprar directament a les nostres instal·lacions del Tecnocampus a Mataró i molt aviat en algunes botigues. 

De quin servei tècnic disposen i en quins terminis de temps treballen?
Disposem d’un Servei Tècnic a Sabadell, on també es reparen mòbils i smartphones d’altres marques, i aquí al Tecnocampus. 
Pel que fa als terminis de reparació d’un Poppox, la veritat és que anem força ràpids, depenent de l’avaria, potser un dia o dos o fins i tot al mateix moment.

Mentre reparen el mòbil, el client es queda sense servei o hi ha l’opció de què li cedeixin un mòbil provisional?
Nosaltres pensem que actualment el mòbil és una eina imprescindible, tant per qüestions personals com laborals, per tant li oferim al client la possibilitat de deixar-li un  «mòbil de cortesia» mentre reparem el seu, d’aquesta manera no es queda desconnectat i pot continuar amb la seva rutina de sempre.

Com decideixen ubicar-se a TecnoCampus?
Principalment perquè es tracta d’un parc empresarial molt innovador on conflueixen tant l’ambient empresarial com l’ambient acadèmic (de vegades fem alguna col·laboració amb la universitat i amb les pròpies empreses del Tecnocampus), per raons d’infraestructura (modern i amb una molt bona seguretat) i com a punt de referència i de proximitat.

Deixa un comentari