Publicat el 09/06/2017

Els comentaris sobre les platges de Calella a Internet es situen principalment a Facebook, Instagram i diverses webs de recomanacions.    

El passat 6 de juny es va presentar al Far de Calella l’estudi de reputació online de les platges de la demarcació de Barcelona 2016. L’estudi, encarregat per la Diputació de Barcelona i realitzat per l’empresa Vivential Value, ha analitzat més de 270.000 continguts generats per turistes i usuaris sobre les 115 platges de les 26 poblacions que formen la Costa de Barcelona.

L’alcaldessa de Calella, Montserrat Candini, va ser l’encarregada de donar la benvinguda als assistents recordant que “estem en un moment d’estigmatització del turisme” i per això és important realitzar i analitzar aquest tipus d’estudis.

Joaquim Arnó, president del Consorci de Turisme Costa del Maresme, va presentar l’estudi com una eina “per analitzar on s’ha d’anar”.

Una de les novetats d’aquest estudi és que s’han analitzat xarxes socials com Facebook, Twitter o Instagram, i no només webs especialitzades com Trip Advisor o Google Maps. Segons l’estudi, els turistes procedents de destinacions més llunyanes són els que valoren millor les platges del litoral barceloní, sent l’estatal el que fa una valoració més negativa.

Deixa un comentari