El divendres 1 d’octubre finalitzarà el termini d’inscripcions per participar en el concurs de l’ArTardor 2021, a Premià de Mar
Les inscripcions per participar en el concurs de l’ArTardor 2021 es podran fer en qualsevol de les seves quatre categories: fotografia, pintura, escultura i vídeo
Tal com indiquen les bases, el concurs està obert a qualsevol persona major de 18 anys, sempre que no hagin obtingut dos premis consecutius en les dues edicions anteriors de l’ArTardor (2019 i 2020). Aquestes persones poden, si ho desitgen, formar part del jurat de l’edició 2021 del concurs.
El formulari d’inscripció es troba al web municipal i el darrer dia per emplenar-lo serà l’1 d’octubre.
En totes les categories hi haurà un primer premi dotat amb 400 € i un segon dotat amb 200 €. Els jurats de cada categoria estaran formats per persones vinculades a cadascuna d’elles, a més d’una tècnica municipal que actuarà en qualitat de secretària, sense vot.
El lliurament de premis es farà el dia 16 d’octubre a les 20 h coincidint amb la celebració de l’activitat ArTardor, on estaran exposades totes les obres presentades al concurs.
Les diferents categories tenen algunes especificitats en les respectives bases. Així, pels concursos de fotografia i vídeo la temàtica serà l’art i la cultura en el seu sentit més ampli (teatre, cinema, pintura, patrimoni, etc.), mentre que la temàtica de les categories de pintura i escultura, així com el suport i la tècnica, són lliures.
D’altra banda, passada l’activitat de l’ArTardor, del 18 d’octubre al 14 de novembre, una selecció de les fotografies participants s’exposarà a la sala Salvador Moragas de la Biblioteca Municipal Martí Rosselló i Lloveras, mentre que les pintures i escultures participants es podran veure al Museu de l’Estampació. Per la seva part, els vídeos participants en l’ArTardor 2021 es penjaran a les xarxes socials de l’Ajuntament perquè la ciutadania els pugui veure.
Redacció
Imatge i Font: Ajuntament de Premià de Mar