Arriba una nova edició del Festival Internacional de Màgia “Memorial Li Chang” de Badalona
Badalona s’omple de màgia amb la 22a edició del Festival Internacional de Màgia – Memorial Li-Chang que fins al 6 de març presenta els trucs d’artistes de totes les edats i procedències, amb el suport de la Diputació de Barcelona
Mags, magues i artistes locals i internacionals de diferents disciplines de l’il·lusionisme se citen de nou a Badalona amb un festival de Màgia a ple rendiment després de l’edició més reduïda de l’any passat degut a la pandèmia de la Covid19.
El primer gran espectacle d’enguany és “Una tarda amb el Mag Lari” amb l’habitual dosi d’humor i il·lusionisme amb accent familiar del popular mag, diumenge 13 de febrer a les 18 h al Teatre Zorrilla.
Pel que fa a les gales, el Teatre Margarida Xirgu acollirà la Gala Màgia i Humor, dissabte 19 de febrer.
El Teatre Blas Infante clausurarà el festival amb la Gala Solidària i les actuacions de les grans promeses, el diumenge 6 de març.
Com és habitual, el plat fort serà la Gala Internacional els dies 25, 26 i 27 de febrer, al Teatre Zorrilla amb presentació del mag Gerard Borrell i les actuacions de l’il·lusionista rus Artem Shchukin, el duo italià Disguido Magic i el mag francès Arno que tornarà a Badalona, vint anys després, amb el seu número d’aus exòtiques.
La representació nacional és a càrrec de la guanyadora de la darrera edició del programa Got Talent España, Celia Muñoz, i el seu número de ventrilòquia, i dels catalans Ramó&Alegria, guanyadors del Premi Europeu de Grans Il·lusions 2021 de la Federació Internacional de Societats Màgiques (FISM).
La menció honorífica del festival ha estat concedida a un mag no professional, JM García Andrada, de nom artístic Skuesker, que amb 90 anys manté viva la seva afició.
Activitats per als més petits i màgia pedagògica
La programació també inclou una sessió per a escolars amb l’espectacle “Hai, la pescadora de somnis” dijous 17 de febrer, a les 11, h al Teatre Margarida Xirgu; i el cinema familiar amb la projecció de “Neu i els arbres màgics” diumenge 20 de febrer, a les 12 h, al mateix teatre.
Enguany el curs de màgia per a docents torna a ser presencial, amb la formació a càrrec d’Enric Magoo i Maty Gálvez que mostraran les bondats de pedagògiques de l’il·lusionisme.
Consulteu el programa complet del festival en aquest aquest enllaç.
Redacció
Imatge i font: Mag Javi Benitez – Diputació de Barcelona