Publicat el 22/09/2015

Així, de dilluns a divendres feiners, excepte el mes d’agost, hi haurà tres autobusos al dia per anar a La Roca i Granollers, que passaran per Argentona al voltant de les 7 del matí, dues del migdia i tres quarts de 7 de la tarda.
La línia 554 entre Argentona i Mataró Centre també presenta des d’aquesta setmana nous horaris. L´Ajuntament d´Argentona lamenta el greuge que aquests canvis ocasionen als veïns i veïnes del municipi i continuarà realitzant gestions per tal que s´ofereixin solucions i un millor servei als usuaris.
Podeu consultar els nous horaris al següent enllaç:
http://argentona.cat/transport
Nova línia Expres.cat
En paral·lel s’ha posat en marxa la nova línia exprés e13 que connecta Mataró, Granollers i Sabadell. Suposa una línia de velocitat comercial alta i amb més freqüències de pas en hora punta que connecta les capitals de les comarques del Maresme, Vallès Oriental i Vallès Occidental. La nova línia ofereix 27 expedicions per sentit els dies feiners, i 16 per sentit els dissabtes feiners, diumenges i festius, duplicant d’aquesta manera l’oferta actual i arribant a triplicar-la els dies feiners d’agost.
Entre els nombrosos avantatges d´aquetes línies exprés, destaquen una major reducció del temps de trajecte, la informació en temps real a les parades principals, vehicles totalment accessibles per a persones amb mobilitat reduïda, premsa gratuïta a bord i servei de WI-FI gratuïta.
La nova línia e13 s’afegeix a la xarxa exprés de la Generalitat, creada la tardor de 2012 amb l’objectiu de millorar la mobilitat sostenible arreu del territori català, i de connectar de manera ràpida i econòmica els principals punts neuràlgics catalans.
La línia e13 forma part del sistema tarifari integrat de l’ATM de Barcelona, el que permet fer ús dels títols i abonaments disponibles

Deixa un comentari