Publicat el 11/09/2017

La Regidoria de Promoció Econòmica, Empresa, Comerç, Turisme i Consum de Sant Andreu de Llavaneres va engegar una prova pilot el passat divendres 8 de setembre, amb l’objectiu de donar a conèixer els llocs més emblemàtics del municipi, l’arquitectura barroca i modernista, el comerç local i el mercat setmanal dels divendres, a través de visites guiades.

Des del 8 de setembre i fins al proper 27 d’octubre, l’Ajuntament de Sant Andreu de Llavaneres inicia un nou projecte en col·laboració amb el Càmping Barcelona per difondre els principals atractius turístics de la vila i, alhora, dinamitzar el sector comercial amb l’arribada de nous visitants.

La regidora de Promoció Econòmica, Empresa, Comerç, Turisme i Consum, Teresa Vidal, destaca que “la prova pilot que es farà aquests dos mesos ens permetrà extreure conclusions concretes i analitzar-ne la seva rendibilitat i potencialitat amb l’objectiu d’activar aquesta iniciativa l’any vinent durant tot l’estiu”.

Les visites guiades, que tindran lloc tots els divendres de setembre i octubre, contemplen una ruta pels principals monuments modernistes i barrocs del municipi, l’entrada al Museu Arxiu de Sant Andreu de Llavaneres a Can Caralt i la possibilitat de descobrir el comerç local i el mercat setmanal dels divendres.

Un autobús contractat per l’Ajuntament serà l’encarregat de recollir i retornar les persones allotjades al Càmping Barcelona, situat a la N-II a l’altura de Mataró. En aquest sentit, Vidal referma que “projectes com aquest són una oportunitat excel·lent per crear sinergies i seguir enfortint el treball conjunt que duem a terme amb diversos actors rellevants en l’àmbit turístic”.

D’altra banda, amb l’impuls d’aquest nou projecte, l’Ajuntament continua explorant noves fórmules encaminades a potenciar els actius del municipi que permetin millorar la competitivitat del sector turístic.

Deixa un comentari